Błonnik witalny – opinie, moja opinia. Nadaje się?

Posted on Updated on

W związku z tym, że kiedyś bardzo cierpiałam na wiele dolegliwości czego skutkiem były toksyny, czyli zanieczyszczony organizm i po wielu latach udało mi się skutecznie oczyścić te wszystkie brudy z mojego ciała, jedna z czytelniczek zapytała mi się jaka jest moja opinia o błonniku witalnym, właśnie na oczyszczanie organizmu i jelit.

Środków jak i tego typu ziół na oczyszczanie stosowałam całe mnóstwo jak to zwykle bywa, bo nic oczywiście nie pomagało. Błonnik witalny w moim odczuciu średnio działał jako detoks organizmu. Jest zbyt bardzo przereklamowany. W moim przypadku strasznie bolał mnie brzuch po nim i miałam strasznie wzdęty brzuch, jakbym kolejny raz zaszła w ciąże 😀 tak się czułam. Mimo iż go nie przedawkowałam to dosłownie czułam jak jeździ mi coś w jelitach.

Inną wadą jest też stosowanie błonnika witalnego. Nasiona bardzo trudno się je, smak jest okropny i z niczym nie smakuje. Tabletki Untoxin (www.untoxin.pl), które później stosowałam i dzięki którym trwałe oczyściłam organizm, jelita, wątrobę i jeszcze na dodatek schudłam to była kolosalna zmiana, ponieważ zdecydowanie łatwiej wziąć 2 kapsułki dziennie niż się męczyć z błonnikiem i jeść go łyżeczką. Ogólnie błonnik witalny mi nie pomógł, stosowałam go w sumie długo po 2 miesiące, męczarnia z wzdętym brzuchem i nie tylko była koszmarna wiec zdecydowanie nie polecam.

Piszcie poniżej jakie są wasze opinie na temat Błonniku witalnym.

4 thoughts on “Błonnik witalny – opinie, moja opinia. Nadaje się?

    raz23.pl - Karolina said:
    22 listopada 2013 o 17:40

    Wiele osób skarży się na ból brzuch po stosowaniu bł witalnego, dlatego uważam, że troszkę z tym trzeba uważać. Nie jest wskazany dla wszystkich.

    A cena Błonnika Witalnego jest nie z tej ziemi!!!

    malemiki said:
    25 grudnia 2013 o 12:06

    Dziękuję za pani opinię, bo dzięki temu zostanę przy swoich przemyśleniach. Zastanawiałam się co miałoby być tak szczególnego w tym błonniku. Przecież zwykłe płatki owsiane czy jęczmienne to najprostsza postać łatwo dostępnego błonnika. Dodam że lepiej je przegotować, a nie jadać na surowo czy po chwilowym zalaniu wrzątkiem, ponieważ takie powodują wzdęcia. To i ten błonnik tak serwowany organizmowi przyczynia się do wzdęć a nie do ich usuwania. Masakra hehe
    😉

    kolorowA said:
    29 grudnia 2013 o 20:58

    Zgadzam się z opiniami powyżej. Błonnik to przereklamowany bubel. Ja na szczęście nie dałam się nabrać, Na allegro cena błonnika jest 3 razy mniejsza i w dodatku jest więcej gram, a pewna firma sprzedaje dużo mnie gram za kosmiczną cenę ;/ oczywiście mi też nie pomógł, a stosowanie to koszmar.

    monia61 said:
    1 stycznia 2014 o 10:03

    Też mogę polecić kapsułki untoxin, brałam je 4 tygodnie po 3 tyg byłam już oczyszczona. Błonnika nie brałam , bo słyszałam, że są po nim wzdęcia i sraczka, że koleżanka do pracy nie mogła chodzić przez niego, bo by musiała cały czas do kibelka latać xDD

Skomentuj

